Τα τατουάζ των επωνύμων: Τι σημαίνουν - Γιατί τα έκαναν - ALLGRSERIES - TV NEWS

19 Αυγούστου 2014

Τα τατουάζ των επωνύμων: Τι σημαίνουν - Γιατί τα έκαναν

Είναι ένα σημείο των καιρών; Μόδα της εποχής ή κάτι περισσότερο;

Η αλήθεια είναι πως τα τατουάζ έχουν πάψει πλέον να αποτελούν χαρακτηριστικό των ναυτικών και των φυλακισμένων όπως έλεγαν και οι μεγαλύτεροι.

Νέοι και νέες αλλά και celebrities, δείχνουν να αγαπούν όλο και περισσότερο την δερματοστιξία, όπως είναι στη γλώσσα μας, και, μας παρουσιάζουν ένα δικό τους σύμβολο ταυτότητας, μια συνήθεια που φουντώνει ειδικά όταν έρχεται το καλοκαίρι.


Μόδα στους ποδοσφαιριστές στην χώρα μας, έκανε ο Τζιμπρίλ Σισέ πριν από 5 χρόνια, από τότε, τίποτα δεν είναι ίδο στην εγχώρια Σούπερ Λίγκ.

Ένας από τους αθλητές που λατρεύουν τα τατουάζ είναι ο Μιχάλης Σηφάκης, ο  οποίος δηλώνει: «Το πρώτο μου τατουάζ το έκανα στα 17 μου, ήταν στην πλάτη μου, σε κινέζικη γραφή, και γράφει, μεγάλος αδελφός και μικρός αδελφός, εγώ είμαι ο μεσαίος». Μετά έκανα ένα κομποσχοίνι, το οποίο ήταν ιδέα του Γιώργου Σαμαρά, τα υπόλοιπα τατουάζ έχουν να κάνουν με σημαντικές στιγμές της ζωής μου, είτε δύσκολες είτε όχι. Έχω και κάποια άλλα, τα οποία τα έκανα, απλά για να τα κάνω.




«Στα 18 μου έκανα ένα τατουάζ στο στέρνο μου, το οποίο γράφει "Never Give Up", γιατί αν και είμαι γκριανιάρης και όλο λέω πως θα τα παρατήσω, την τελευταία στιγμή αλλάζω γνώμη και συνεχίζω. Δεν ξέρω αν θα έκανα τατού αν δεν ήμουν ποδοσφαιριστής. Θα με κρέμαγε ο πατέρας μου, αλλά τώρα δεν μπορεί να κάνει κάτι, οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές, όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν τατουάζ, και στην Ιταλία ακόμα περισσότερα.

Έχω «χτυπήσει» και πρόσωπα γυναίκών. Στο δεξί μου χέρι έχω μια γυναίκα η οποία είναι μισός διάβολος και μισός άγγελος, όπως είναι όλες οι γυναίκες δηλαδή




Τα τατουάζ φαίνεται να αγαπάει πολύ, και η σύντροφος του Σάββα Γκέντσογλου, η Αγγελική Ηλιάδη.

«Το πρώτο μου τατού είναι ήταν ένας ήλιος και ένα φεγγάρι στην πλάτη, το χτύπησα, όταν ήμουν 18 χρονών, το έκανα κρυφά από τους δικούς μου, είχα δει την ξαδέρφη μου, που είχε ήδη τατού και τρελάθηκα».

Η Αγγελική Ηλιάδη τρελαίνεται για τα τατουάζ με χρώμα, ενώ, πριν από λίγο καιρό χτύπησε μιά νότα, ένα κεραυνό, μια κούπα και ένα σταυρό. 


«Για εμένα τα Tatoos είναι έκφραση. Την στιγμή που με πιάνει να κάνω τατού, αν δεν το κάνω δεν θα αντέξω. Έτσι είμαι εγώ και το προτιμώ. Όλα τα tatoos μου, έχουν γίνει για κάποιο λόγο, θέλω να θυμάμαι κάτι και να είναι μόνιμο πάνω μου», λέει η ίδια.


«Κάθε χρόνο περίπου κάνω και ένα καινούριο τατού, από τα πιο αγαπημένα μου είναι αυτό, που αποκαλώ, μαγειρικό τατουάζ, στο αριστερό μου χέρι, απεικονίζει τα πέντε βασικά στοιχεία, γη, αέρας, φωτιά, θάλασσα και γυναίκα, που για εμένα είναι το 5ο στοιχείο. Δεν γίνεται να την ξεχνάς την κουζίνα, αλλίως θα σε χωρίσει», δηλώνει ακόμα ένας μετρ των τατουάζ, ο Άκης Πετρετζίκής.










Την περασμένη χρονιά η Ελένη Φουρέιρα, έκανε το χέρι της, την Φατίμα, την μουσουλμάνα πριγκίπισσα, που έζησε σε πόλη της Πορτογαλίας. Στα πρώτα της βήματα στο τραγούδι, η Ελένη, είχε «χτυπήσει» τρία αστέρια, τα οποία συμβόλιζαν το συγκρότημα, Mystique, στο οποίο συμμετείχε, και, μέσω του οποίου έγινε γνωστή. Αυτά τα αστέρια που ζωγράφισε στο αριστερό της χέρι, της θυμίζουν το ξεκίνημα της.

Μια ακόμα τραγουδίστρια που φαίνεται να αγαπά τα τατουάζ είναι η Ελισάβετ Σπανού. Ένα κόι, το ιερό γιαπωνέζικο ψάρι, κοσμεί την αριστερή πλευρά της κοιλιάς της, η οποία έκανε το πρώτο της ανεξίτηλο σημάδια, στα 17 της χρόνια, ενώ, κάθε χρόνο σχεδόν, «χτυπά» και ένα νέο.

«Το πρώτο μου τατουάζ το έκανε στην Ολλανδία, λέει ο Δημήτρης Σκαρμούτσος. Τα γούσαρα από μικρός τα tatoos και θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά. Χωρίς πλάκα, αν είχα καλό χέρι δεν θα είχα γίνει μάγειρας, αλλά, tatoo artist. Στο αριστερό μου χέρι έχω ένα τατού αφιερωμένο στον γιο μου, είναι το σήμα της αγάπης στα αιγιπτυακά, και, το όνομα του Δημήτρη Junior. Στα δάχτυλα του δεξιού χεριού, είναι το τατού που έκανα για μιά κοπελιά μου, πρόκειται για την Άννα, με την οποία χωρίσαμε πριν από λίγα χρόνια. Όταν γύρισα από την Αμερική, είχα ήδη αρκετά tatoos και συνάντησα αρκετά προβλήματα, ευτυχώς που ήμουν μάγειρας, γιατί αλλιώς, δεν θα είχα βρει δουλειά ποτέ. Στην κουζίνα δεν παίζει ρόλο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά, το πόσο καλά μαγειρεύεις», λέει ο Δημήτρης Σκαρμούτσος.

Την αγάπη του για τα τατουάζ δεν έχει κρύψει και ο Πέτρος Κωστόπουλος, ο οποίος την ξαναθυμήθηκε το 2012, μετά από σχεδόν 25 χρόνια, όπως έχει πει και ο ίδιος. Το τελευταίο του ήταν το όνομα του γιου του στα λατινικά, Μάξιμος. Ο γιος μου έκανε πάρτι, παρότι είναι μικρός δεν είναι χαζός. Στα 5 του κατάλαβε ότι έβαλα το όνομα του πάνω μου. «Γιατί το έβαλα ρε;», τον ρώτησα, «γιατί με αγαπάς», μου είπε ντροπαλά, λέει ο Πέτρος Κωστόπουλος.


Το πρόσωπο της Ζέτας Μαρκυπούλια το σχήμα μιας μέδουσας, έχει κάνει στο χέρι του, ο στενός της φίλος και συνεργάτης, Γιάννης Μαρκετάκης.

Ενώ, λάτρης τον τατουάζ, έχει δηλώσει και ο Νίνο, χωρίς όμως να μιλά ανοιχτά για τα σύμβολα, που έχουν στιγματήσει τα χέρια και το σώμα του.
Από την άλλη, για τα τατουάζ της, έχει μιλήσει η Μαίρη Συνατσάκη, ένα κορίτσι, στον σβέρκο της, ήταν το πρώτο που χτύπησε, αργότερα έκανε ένα κόκκινο μπαλόνι. Έχει «χτυπήσει» έπισης στίχους του, Νηλ Γιανγκ, στα πλευρά της, ένα κάπ κείκ, μια κασέτα και μια καρδιά στο μπράτσο της, τα οποία συμβολίζουν την ουσία της ζωής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes