Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Πήρε θέση στην κόντρα Αλέρτα - Πετρετζίκη - «Ο Διονύσης έχει δίκιο» - ALLGRSERIES - TV NEWS

25 Μαρτίου 2015

Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Πήρε θέση στην κόντρα Αλέρτα - Πετρετζίκη - «Ο Διονύσης έχει δίκιο»

Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου μέσα από το «Πρωινό» του ANT1 θέλησε να πάρει για πρώτη φορά θέση στην κόντρα ανάμεσα στον Διονύση Αλέτρα και τον Άκη Πετρετζίκη.

«Είναι η πρώτη φορά που παίρνω θέση και ίσως δεν θα έπρεπε. Βλέπω μια αδικία και ένα λάθος χειρισμό. Δεν πρέπει να ισοπεδώνουμε τα πάντα. Δεν είναι λάθος του Άκη, αλλά ούτε και του Διονύση. Έχω τραβήξει πολλά στο παρελθόν και δεν με υπερασπίστηκε κανείς. Ο Διονύσης είναι από τους κορυφαίους ζαχαροπλάστες που έχουμε στην Ελλάδα, ένας από τους καλύτερους στην Ευρώπη και ένα παιδί που έχει χτίσει σκαλί-σκαλί τη δουλειά του. Τον γνώρισα προσωπικά πριν δέκα χρόνια στην Βαλρονά, σε ένα σεμινάριο που με έστειλε ο Στέλιος Παρλιάρος, στη καλύτερη σχολή ζαχαροπλαστικής στη Γαλλία. Ξεχώριζε ο Διονύσης ανάμεσα σε 20 ζαχαροπλάστες από όλο τον κόσμο» ανέφερε η διάσημη σεφ και συμπλήρωσε: «Έχει φτάσει σε ένα επίπεδο που δεν μπορεί να πάει ο οποιοσδήποτε -και δεν μιλάω για τον Άκη-  να του λέει να φωτογραφηθεί στην κουζίνα του. Ούτε εγώ θα το έκανα. Το θεωρώ προσβολή να πάω και να πω στον Διονύση και να ζητήσω να φωτογραφηθώ στην κουζίνα του. Έχω κι εγώ περιοδικό, είναι λάθος χειρισμός. Όχι του Άκη, αλλά του περιοδικού. Ο Διονύσης είναι παιδί οξύθυμο, τον έπνιγε το δίκιο του και αντέδρασε όπως αντέδρασε. Εγώ έτσι το δικαιολογώ».

Όταν η Φαίη Σκορδά επέμεινε πως όσο καλός σεφ και αν είναι, εκείνη θεωρεί ότι δεν ήταν σωστή η συμπεριφορά του, η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου απάντησε: «Εμένα είναι ο χαρακτήρας μου έτσι και επειδή έχω αυτόν τον χαρακτήρα έχω τραβήξει ό,τι έχω τραβήξει όλα αυτά τα χρόνια με τους ανθρώπους της τηλεόρασης. Ο Διονύσης είναι κορυφαίος στο είδος του. Εδώ στην Ελλάδα έχουμε μάθει όποιος ανεβαίνει με τη δουλειά του και την αξία του να του δίνουμε μια κλωτσιά και να πηγαίνει κάτω. Έχασε το δίκιο του για τον τρόπο που αντέδρασε, αλλά έχει δίκιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes