Πάνος Κοκκινόπουλος: Θα έδινε ρόλο στον Σεφερλή στην «10η Εντολή»; - ALLGRSERIES - TV NEWS

23 Μαρτίου 2015

Πάνος Κοκκινόπουλος: Θα έδινε ρόλο στον Σεφερλή στην «10η Εντολή»;

Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Πάνος Κοκκινόπουλος στην εφημερίδα αγορά και τον Οδυσσέα Μητσόπουλο.

O σκηνοθέτης της «10ης Εντολής», μίλησε μεταξύ άλλων για τη συνάντηση που είχε με τον Άλφρεντ Χίτσκοκ το 1945, όπως επίσης και για το αν θα έδινε ρόλο στον Μάρκο Σεφερλή στην σειρά θρίλερ που σκηνοθετεί.

-Ισχύει ότι είχατε γνωρίσει από κοντά τον Άλφρεντ Χίτσκοκ;
«Όντως, τον συνάντησα το 1974 στο Φεστιβάλ των Καννών και έχω και μια φωτογραφία μαζί του. Για μένα είναι ο μεγαλύτερος δάσκαλος που υπήρξε ποτέ στον κινηματογράφο. Για παράδειγμα, στο «Ψυχώ» δεν θα δεις πουθενά το μαχαίρι να μπαίνει σε ένα σώμα. Κι όμως ο φόβος είναι απόλυτος». 

-Τι είπατε σε εκείνη τη συνάντηση μαζί του;
«Απλά τον χαιρέτισα γιατί βρεθήκαμε στην συνάντηση Τύπου της νέας του ταινίας. Ήταν το «Frenzy», το όνομα του οποίου δανείστηκα για να βαφτίσω την εταιρία παραγωγής που έχουμε. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο να τον πλησιάσεις, αλλά αυτός ο άνθρωπος ήταν το κάτι άλλο».

-Στον Μάρκο Σεφερλή θα δίνατε έναν ρόλο στην «10η Εντολή»;
«Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Πιθανώς ο άνθρωπος να έχει ικανότητες που εγώ δεν έχω δει. Θα έπαιρνα τον Σεφερλή στην «10η Εντολή», γιατί όχι; Αν κι εγώ δεν είμαι υπέρ των ηθοποιών που είναι σελέμπριτι. Προτιμώ να πάρω έναν ηθοποιό που παλεύει με 800 ευρώ το μήνα και να χτυπηθούμε στις πρόβες». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes