Ουγγαρέζος: "Θα πλήρωνα μισό μισθό για να πιάσω το στήθος της Ελεονώρας Μελέτη" - ALLGRSERIES - TV NEWS

21 Μαΐου 2015

Ουγγαρέζος: "Θα πλήρωνα μισό μισθό για να πιάσω το στήθος της Ελεονώρας Μελέτη"

Μία συνέντευξη σε.. στυλ #Ougachallenge παραχώρησε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος στην Realife.

Πηγαίνει τα άπλυτα στη μαμά του; «Τα πηγαίνω, αλλά δεν τη αφήνω να μου καθαρίζει το σπίτι».

Τι ζητάει να της μαγειρέψει στο κυριακάτικο καθιερωμένο τραπέζι; «Μου αρέσουν κάτι μικρά ντολμαδάκια γιαλαντζί που φτιάχνει. Βέβαια να σημειωθεί ότι όταν είμαι σε διατροφή σηκώνεται από τις 5.30 τα ξημερώματα για να μου ετοιμάσει τάπερ με το φαγητό.

Έχει πιάσει το στήθος της Ελεονώρας Μελέτη; «Όχι. Μακάρι. Θα πλήρωνα μισό μισθό. Μπροστά. Έχω θέμα με το στήθος. Μπορώ να ξεχωρίσω τα πάντα. Εντάξει, το φυσικό εύκολα. Το βλέπεις το ψεύτικο στήθος σε μια γυναίκα. Είναι πρησμένο. Το καλύτερο είναι το σχήμα σταγόνα. Σε γυναίκα που είχε στήθος και έβαλε παραπάνω, αυτό το πιάνεις για να το καταλάβεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes