Τοροσίδης: "Η καρδιά μου λέει Ξάνθη στον τελικό Κυπέλλου" - ALLGRSERIES - TV NEWS

19 Μαΐου 2015

Τοροσίδης: "Η καρδιά μου λέει Ξάνθη στον τελικό Κυπέλλου"

Μετά το τέλος της αναμέτρησης ανάμεσα σε Ρόμα και Ουντινέζε το sdna συνάντησε τον Βασίλη Τοροσίδη στο «Ολίμπικο» και σε σύντομη κουβέντα που είχε μαζί του, μίλησαν για το τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος ανάμεσα στην Ξάνθη και τον Ολυμπιακό.

Για το πώς περνάει στην Ιταλία... «Μια χαρά. Ήθελα να φύγω από την Ελλάδα για τους δικούς μου λόγους και πλέον δεν σκέφτομαι να γυρίσω. Το ποδόσφαιρο εδώ είναι υψηλού επιπέδου, η οικογένειά μου περνάει καλά και εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Θέλω να συνεχίσω να παίζω στο εξωτερικό, είτε στην Ιταλία, είτε αλλού». 

Το Σάββατο διεξάγεται ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας και η... μοίρα έφερε αντιμέτωπες δύο μεγάλες αγάπες του Τοροσίδη, τον Ολυμπιακό και την Ξάνθη... Έχει κάποια προτίμηση; «Η Ξάνθη είναι η γενέτειρά μου και από μικρός αυτή την ομάδα υποστήριζα. Θα χαρώ όποιος και να το πάρει, αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται... Η καρδιά μου λέει Ξάνθη, δεν είμαι υποκριτής για να πω κάτι άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes