Βίκυ Χατζηβασιλείου: "Ποτέ δεν ζήτησα να μου κάνουν photoshop" - ALLGRSERIES - TV NEWS

29 Μαΐου 2015

Βίκυ Χατζηβασιλείου: "Ποτέ δεν ζήτησα να μου κάνουν photoshop"

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου, σε συνέντευξή της  στην εφημερίδα  «Αγορά», αποκάλυψε για ποιον λόγο είναι κατά του photoshop. Βέβαια, η παρουσιάστρια έχει αναμφισβήτητα ένα από τα πιο καλλίγραμμα σώματα της ελληνικής showbiz.

«Για να μιλήσω για εμένα, έχω κάνει την πρώτη ίσως φωτογράφιση στην Ελλάδα χωρίς ίχνος photoshop στο περιοδικό Life&Style. Είμαι κατά του photoshop γιατί δεν θέλω να δίνουμε λανθασμένα πρότυπα στον κόσμο και να τρελαίνεται, γιατί απλώς το τέλειο δεν υπάρχει. Δεν το θεωρώ σωστό να δημιουργείς ψυχολογικά προβλήματα στις αναγνώστριες όταν τους πλασάρεις την εικόνα μιας επώνυμης γυναίκας που μοιάζει αψεγάδιαστη», εξομολογήθηκε.

Ενώ, η παρουσιάστρια εξηγεί πως στις φωτογραφίσεις που την βλέπουμε κατά καιρούς δεν ζήτησε η ίδια να της κάνουν photoshop.

«Ποτέ δεν ζήτησα να μου κάνουν photoshop! Απόδειξη, ότι δεν μου έκαναν και τότε που έπρεπε. Στη φωτογράφιση που λέγαμε, φορούσα κορμάκι και είχε κοντινά στο πρόσωπο χωρίς photoshop», δήλωσε χαρακτηριστικά.


πηγή: faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes