Ανακοίνωσε Γουάτο ο Αστέρας Τρίπολης! - ALLGRSERIES - TV NEWS

9 Ιουλίου 2015

Ανακοίνωσε Γουάτο ο Αστέρας Τρίπολης!

Ο Αστέρας Τρίπολης ανακοίνωσε την απόκτηση του Γουάτο Κουατέ, η οποία αποτελεί την έβδομη κατά σειρά μεταγραφική κίνηση των Αρκάδων.

Ο 19χρονος αμυντικός χαφ, υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τεσσάρων χρόνων με την ομάδα της Τρίπολης, ενώ, στις πρώτες του δηλώσεις λέει πως «είναι υπέροχο που θα έχω την ευκαιρία να παίξω με τον ΑΣΤΕΡΑ στο Europa League».

Ο Γουάτο γεννήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου του 1995 στο Καμερούν, έχει πορτογαλική υπηκοότητα, και είναι διεθνής με την U19 της χώρας του. Επίσης, διάλεξε το νούμερο «4» για τη φανέλα του. 

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

«Η ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Guirlan Desire WATO KUATE (Γουάτο), ο οποίος για τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα φορά την κιτρινομπλέ φανέλα».

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον ΑΣΤΕΡΑ. Ήταν κάτι που το περίμενα αρκετό καιρό. Είναι η μεγάλη μου ευκαιρία και ήρθε η ώρα για να δουλέψω σκληρά και να πετύχω τους στόχους που έχω θέσει για την καριέρα μου. Η θέση που μου αρέσει είναι κεντρικός χαφ. Είμαι ενθουσιασμένος με την ομάδα, το προσωπικό και τις πρώτες μου μέρες στην Τρίπολη. Είναι φανταστικά. Είμαι ικανοποιημένος από την υποδοχή. Είναι υπέροχο που θα έχω την ευκαιρία να παίξω με τον ΑΣΤΕΡΑ στο Europa League. Έψαχνα αυτή την ευκαιρία, θα το απολαύσω, θα δουλέψω σκληρά και θέλω όλα να πάνε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes