Γιάννης Ζουγανέλης: "Μου είχαν κάνει πρόταση από το Mega να παρουσιάσω το πρωινό" - ALLGRSERIES - TV NEWS

4 Ιουλίου 2015

Γιάννης Ζουγανέλης: "Μου είχαν κάνει πρόταση από το Mega να παρουσιάσω το πρωινό"

Συνέντευξη στην real παραχώρησε ο Γιάννης Ζουγανέλης, ο οποίος όταν ρωτήθηκε για το αν θα παρουσίαζε πρωινό, αποκάλυψε πως το Mega παλαιότερα του είχε κάνει πρόταση να παρουσιάσει την εκπομπή.

«Μου είχαν κάνει πρόταση παλαιότερα από το MEGA, αλλά ήθελαν να κρατήσω την «κλασική συνταγή» που δεν μου πηγαίνει... βαριέμαι τις μαγειρικές, την αστρολογία, τις ρουμπρίκες που βάζουν. Αν μου έδιναν τη δυνατότητα να μην ακολουθήσω την πεπατημένη, ίσως και να το δοκίμαζα, δεν ξέρω... Αλλά δεν τολμάνε!! Κρατάνε ακόμα την ίδια συνταγή εδώ και χρόνια...», τόνισε ο ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes