Κωνσταντίνα Κλαψινού: Το συγκινητικό μήνυμα μετά το φινάλε της «Δικαίωσης» - ALLGRSERIES - TV NEWS

5 Ιουλίου 2015

Κωνσταντίνα Κλαψινού: Το συγκινητικό μήνυμα μετά το φινάλε της «Δικαίωσης»

Η Κωνσταντίνα Κλαψινού μετά το φινάλε της «Δικαίωσης» όπου πρωταγωνιστούσε, έγραψε ένα συγκινητικό μήνυμα μέσα από την προσωπική της σελίδα στο facebook.

Αναλυτικά το μήνυμα της ηθοποιού:

«Δυστυχώς το φινάλε της ιστορίας μας ήρθε τώρα που η σκέψη όλων μας είναι αλλού, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ κ να μην αποχαιρετήσω ένα κομμάτι της ζωής μου που έφτασε στο τέλος του... απόψε κλείνει η αυλαία σε μια παράσταση που είχε πολλές δυσκολίες, που χρειαζόταν πολλές αντοχές, υπομονή κ αγάπη... αλλά κ που μας έδωσε στιγμές συγκίνησης κ γέλιου. Νιώθω ευγνώμων για τη συμμέτοχη μου κ για την ευκαιρία που μου δώσατε!!! Γεια σου Μυρτούλα μου.... θα μου λείψεις!!! ‪#‎myrtw ‪#‎dikaiwsi #2014_2015».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes