Μαρία Μπεκατώρου: Πως σχολιάζει τις «αντίπαλες» παρουσιάστριες Σπυροπούλου-Καραβάτου; - ALLGRSERIES - TV NEWS

6 Ιουλίου 2015

Μαρία Μπεκατώρου: Πως σχολιάζει τις «αντίπαλες» παρουσιάστριες Σπυροπούλου-Καραβάτου;

Σε συνέντευξη που παραχώρησε η Μαρία Μπεκατώρου στον «Ελεύθερο Τύπο», αναφέρθηκε στον χαρακτηρισμό που της έχουν αποδώσει, «το κορίτσι της διπλανής πόρτας», σχολίασε τις «αντίπαλες» παρουσιάστριες Σπυροπούλου-Καραβάτου, ενώ, αποκάλυψε αν θα συνεχίσει και του χρόνου στα «Καρντάσιανς».

Ποια είναι η γνώμη σας για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και την Κατερίνα Καραβάτου; Είναι οι δύο κυρίες με τις οποίες παίζατε απέναντι...

Τις σέβομαι και τις εκτιμώ.

Πολλοί σας χαρακτηρίζουν «το κορίτσι της διπλανής πόρτας». Αποδέχεστε αυτόν τον τίτλο και θεωρείτε ότι αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας σας;

«Μου αρέσει πάρα πολύ να επικοινωνώ με τον κόσμο και να μιλάω μαζί τους, μου δίνει δύναμη και με κάνουν να αισθάνομαι ότι όταν με παρακολουθούν παίρνουν λίγο από την αισιοδοξία μου. Υπό αυτή την έννοια, θα μπορούσα να είμαι και “το κορίτσι της διπλανής πόρτας”».

Εκτός από το «Πρωινό Σου - Κου» , στη ζωή σας υπήρχαν και τα «Καρντάσιανς». Τελικά, η εκπομπή πήρε το πράσινο φως και για την επόμενη χρονιά θα συνεχιστεί ακριβώς με την ίδια σύνθεση;

« Εγώ δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κανάλι για τα “Καρντάσιανς” και από ότι γνωρίζω ούτε ο Γρηγόρης. Οπότε, είναι λίγο νωρίς να απαντήσω σε αυτό.

Ανανεώσατε, όμως, και το συμβόλαιο σας με τον ΑΝΤ1...

«Ναι, το ανανέωσα για τρία χρόνια. Νιώθω πολύ τυχερή που σε μια τόσο δύσκολη και ρευστή περίοδο έχω δουλειά και μου έδειξε για ακόμη μία φορά ο σταθμός την εμπιστοσύνη του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes