Μάρκος Σεφερλής: Γιατί θα απευθυνθεί στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος; - ALLGRSERIES - TV NEWS

9 Ιουλίου 2015

Μάρκος Σεφερλής: Γιατί θα απευθυνθεί στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος;

Ο Μάρκος Σεφερλής «ανέβασε» μία φωτογραφία στο twitter με την σημαία της Ελλάδας, γράφοντας: «Η Ελλάδα πότε δεν πεθαίνει! Μόνο αν είμαστε ενωμένοι, θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες των ημερών!» λόγω των πολιτικών εξελίξεων!

Κάποιοι όμως ανάμειξαν το όνομά του, ως προς την θέση που έλαβε στο δημοψήφισμα και εκείνος στην εκπομπή «Με το καλημέρα» δήλωσε: «Κάποιοι ανέμειξαν το όνομα μου και βγήκα μίλησα για αν διαχωρίσω την θέση μου. Κακώς αναμίχθηκε το όνομα μου σε μια λίστα με βολεμένους. Θεωρούμαι εγώ βολεμένος που δουλεύω από το πρωί ως το βράδυ;» και τόνισε ότι υπάρχει ένα παιχνίδι γύρω από το όνομα του: «Υποκινείται ένα παιχνίδι εις βάρος μου και θα πάρω τα μέτρα μου, υπάρχει και η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και θα απευθυνθώ εκεί γιατί δεν θέλω να συμμετέχω στο παιχνίδι αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes