Αλεξάνδρα Τσόλκα: "Κανείς δε λείπει απ’ την τηλεόραση" - ALLGRSERIES - TV NEWS

24 Αυγούστου 2015

Αλεξάνδρα Τσόλκα: "Κανείς δε λείπει απ’ την τηλεόραση"

Η Αλεξάνδρα Τσόλκα σε συνέντευξή της μίλησε για τα πρόσωπα που λείπουν από την τηλεόραση αλλά και για τους φόβους της.

Ποιοι σου λείπουν από την ελληνική τηλεόραση; Ποια πρόσωπα θαρρείς, με μικρό budget θα μπορούσαν να κάνουν ωραία πράγματα στη μικρή οθόνη;
«Κανείς δε λείπει απ’ την τηλεόραση. Η τηλεόραση λείπει απ’ αυτούς».

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος της Αλεξάνδρας;
«Ουουου! Μη πάθουν κάτι τα παιδιά μου, να μην φύγει η μάνα μου, να μην μείνω ανάπηρη από ατύχημα, να μην χάσω τα μυαλά μου (κι άλλο!), να μην τελειώσουν τα τσιγάρα στη γη, να μη μου κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα, να μη πεθάνω στον ύπνο μου και δεν έχω μεγαλώσει τις κόρες μου, τα ύψη, οι γκρεμοί, τα αιλουροειδή, η ερημιά, τα αεροπλάνα, πως θα πάθω πανικό, το έμφραγμα και το εγκεφαλικό, πως θα αλλάξει η σωστή σειρά εξόδου απ’ τη ζωή αυτή, πως τελικά, το κακό έχει ήδη, νικήσει», δήλωσε στο «outnow».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes