Ιβάν Σβιτάιλο: Θα συνεχιστεί το «Κάτω Παρτάλι»; Τι αποκάλυψε ο ίδιος; - ALLGRSERIES - TV NEWS

6 Σεπτεμβρίου 2015

Ιβάν Σβιτάιλο: Θα συνεχιστεί το «Κάτω Παρτάλι»; Τι αποκάλυψε ο ίδιος;

Ο Ιβάν Σβιτάϊλο σε συνέντευξή του μίλησε για τη σειρά «Κάτω Παρτάλι» και δήλωσε αν θα συνεχιστεί καθώς υπήρχε πρόβλημα με τις πληρωμές.

Τι θα δούμε τη νέα σεζόν στο «Κάτω Παρτάλι»;
«Πραγματικά, δεν έχω ιδέα. Σκέψου μόνο ότι τα σενάρια τα παίρνουμε στα χέρια μας πριν το γύρισμα. Έτσι λειτουργούμε σε αυτό το σίριαλ. Ο Λευτέρης Παπαπέτρου μάς τα έστελνε τελευταία στιγμή και δεν γνωρίζαμε μέχρι τότε ούτε την εξέλιξη της σειράς, ούτε του ρόλου μας. Κάθε επεισόδιο ήταν και μία έκπληξη για εμάς. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ο ρόλος μου θα συνεχιστεί, μου είπαν μάλιστα να μην ξυρίσω τα μούσια μου! Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μας δείτε και του χρόνου».

Έχεις επιλέξει το επάγγελμα του ηθοποιού, ωστόσο η ελληνική γλώσσα δεν σε δυσκόλεψε καθόλου;
«Κοίτα, στην αρχή πολύ. Στο θέατρο, για να μπορείς να παίξεις, πρέπει να είσαι πάνω από το κείμενο. Να γνωρίζεις τουλάχιστον δέκα συνώνυμα της κάθε λέξης, σε περίπτωση που κάτι σου ξεφύγει. Δούλεψα πολύ, μελέτησα, κουράστηκα, δεν ήταν εύκολο. Με βοήθησε και η μητέρα μου που ήταν καθηγήτρια», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes