Μαρία Κορινθίου: «Δεν θα είμαι στο Σπίτι μου Σπιτάκι μου γιατί δεν θέλω» - ALLGRSERIES - TV NEWS

5 Σεπτεμβρίου 2015

Μαρία Κορινθίου: «Δεν θα είμαι στο Σπίτι μου Σπιτάκι μου γιατί δεν θέλω»

Η Μαρία Κορινθίου μιλώντας στο περιοδικό TV Ζαπινγκ και στον Παναγιώτη Μουλόπουλο αποκαλύπτει για την πρόταση που της έγινε από τον Alpha και το «Σπίτι μου σπιτάκι μου» και γιατί την αρνήθηκε.

Πρόσφατα δέχτηκες πρόταση να βρίσκεσαι στο «Σπίτι μου σπιτάκι μου», με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.
Είναι αλήθεια, αλλά δεν θα είμαι, γιατί δεν θέλω. Μου έχουν γίνει αρκετές προτάσεις παρουσίασης, ακόμα και για κεντρική και όχι μόνο να βρίσκομαι κάπου! Όσοι βρίσκονται μέσα σ' αυτόν το χώρο γνωρίζουν πολύ καλά τα «όχι» μου πάνω σ' αυτό το κομμάτι, που άλλοι θα παρακαλούσαν να τους είχαν γίνει οι προτάσεις αυτές. Η επιλογή που θα κάνω πρέπει να με αντιπροσωπεύει, να με ευχαριστεί και να είναι κάτι που θα με ανεβάσει πιο πολύ. Από κάθε δουλειά που κάνω ανεβαίνω ένα σκαλοπάτι. Στην προκειμένη περίπτωση εξετάζεις την πρόταση,τ ι ακριβώς έχουν να σου προτείνουν και από εκεί και πέρα πράττεις αναλόγως.

Άρα έχεις πει πολλά «όχι» σε δουλειές...
Ακριβώς! Και πολύς κόσμος δεν τα ξέρει... Αυτά τα «όχι» αφορούσαν δουλειές που παρακαλάς να τις κάνεις και δεν το μετανιώνω καθόλου! Τη δεδομένη στιγμή δεν με αντιπροσώπευαν και ήθελα να δώσω βαρύτητα σε άλλα πράγματα. Όλες τις αποφάσεις τις παίρνω ύστερα από πολλή σκέψη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes