Συνατσάκη-Ουγγαρέζος: «Σεβόμαστε όλους τους παρουσιαστές που θα είναι “απέναντί” μας» - ALLGRSERIES - TV NEWS

28 Σεπτεμβρίου 2015

Συνατσάκη-Ουγγαρέζος: «Σεβόμαστε όλους τους παρουσιαστές που θα είναι “απέναντί” μας»

Η Μαίρη Συντσάκη και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος παραχώρησαν συνέντευξη στο «OK», και μεταξύ άλλων αναφέρθηκαν στην εκπομπή τους και δήλωσαν αν φοβούνται τον ανταγωνισμό.

Ποιον ανταγωνιστή σας, την ίδια ώρα στα υπόλοιπα κανάλια, φοβάστε περισσότερο;

Δημήτρης: «Όλους τους σεβόμαστε. Είναι πολύ ιδιαίτερη η συγκεκριμένη ζώνη και πολύ τιμητικό να επιλέξει ο τηλεθεατής να σε βάλει εκείνη την ώρα στο σπίτι του. θεωρώ ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά τα τελευταία χρόνια από τον Φώτη και τη Μαρία στη ζώνη αυτή, αλλά και από τον ALPHA. Η Τατιάνα κάνει πρωταθλητισμό σε ό,τι κάνει, οπότε είναι όλοι αξιοσέβαστοι και υπολογίσιμοι. Το μόνο σίγουρο είναι ο κερδισμένος είναι ο τηλεθεατής».

Μαίρη: «Είναι όλοι φανταστικοί και έχουν μεγάλη εμπειρία στη συγκεκριμένη ζώνη. Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία του ανταγωνισμού, γιατί θα μου χαλάσει την ευγνωμοσύνη που νιώθω για την ευκαιρία που μου δίνεται και την ανυπομονησία που έχω για να ξεκινήσουμε. Σίγουρα, θέλοντας και μη, κάποια στιγμή θα κοιτάξω τα νούμερα τηλεθέασης. Αλλά ακόμη κι αυτά, θα τα βλέπω όσο είμαι στο κανάλι. Όταν θα είμαι στο σπίτι μου, θα τα ξεχνάω. Δεν μπορώ να βάλω τη ζωή μου σε συνθήκες ψυχρού ανταγωνισμού και αντιπαλότητας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes