Θανάσης Τσαλταμπάσης: «Από μικρός ήξερα ότι έχω κλίση στην κωμωδία» - ALLGRSERIES - TV NEWS

6 Σεπτεμβρίου 2015

Θανάσης Τσαλταμπάσης: «Από μικρός ήξερα ότι έχω κλίση στην κωμωδία»

Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης σε συνέντευξή του μίλησε για τους κωμικούς ρόλους με τους οποίους έχει ταυτιστεί.

Ο κόσμος σε έχει ταυτίσει με την κωμωδία. Αυτό ήταν κάτι που ήθελες ξεκινώντας την καριέρα σου;
«Από μικρός ήξερα ότι έχω κλίση στην κωμωδία. Είναι ένα είδος που αγαπάω πολύ, είναι ατελείωτο, απύθμενο και, πέρα από το ταλέντο, χρειάζεται πάρα πολλή πειθαρχία. Προσωπικά όλα αυτά που χρειάζεται ένας κωμικός για να εξελίσσεται μου αρέσει να τα κάνω και το ήθελα, ναι, έχω μια αδυναμία στην κωμωδία», δήλωσε στο περιοδικό «Τηλεθεατής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes