Τζ. Ευείδη: «Όταν μου είπε ο Ανδρέας Γεωργίου για το ''Μπρούσκο'',του είπα “Δεν πας καλά"!» - ALLGRSERIES - TV NEWS

24 Σεπτεμβρίου 2015

Τζ. Ευείδη: «Όταν μου είπε ο Ανδρέας Γεωργίου για το ''Μπρούσκο'',του είπα “Δεν πας καλά"!»

Λίγο πριν την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της αγαπημένης καθημερινής σειράς του ΑΝΤ1 «Μπρούσκο», η τηλεοπτική Κωνσταντίνα μιλά μόνο στο TV24 για την επιστροφή της σειράς αλλά και όσα πρόκειται να δούμε στα νέα επεισόδια!

Πώς πέρασες το καλοκαίρι με αυτά που συνέβησαν στο πολιτικό σκηνικό της χώρας;
«Εχω φρικάρει τελείως αλλά παρ’ όλα αυτά πέρασα ένα πολύ ωραίο καλοκαίρι και προσπάθησα να βλέπω όσο γίνεται λιγότερο ειδήσεις. Μετά από πολλά χρόνια έμεινα στο σπίτι μου με τα ζωάκια και τις γλάστρες μου. Οποιος φίλος ήθελε να με δει, ερχόταν και με έβλεπε».

Είχες ανάγκη να ξεκουραστείς, έτσι; 
«Είχα μεγάλη ανάγκη το κρεβάτι μου, το μπάνιο μου, τον καναπέ μου, τη βεράντα μου… Εχω λιώσει από τα ξενοδοχεία (γέλια)».

Παρ’ όλα αυτά θα συνεχίσεις να ταξιδεύεις μέχρι την Κύπρο για τρίτη χρονιά…
«Λες να τα κόψω γιατί κουράστηκα; Δεν με παίρνει αγάπη μου. Δόξα τον Θεό συνεχίζεται για τρίτη χρονιά το “Μπρούσκο”, που είναι μια πολύ καλή συνεργασία. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν θα συνέβαινε αυτό. Μου φαινόταν αδιανόητο ότι θα τρέχω στην Κύπρο για να κάνω γυρίσματα. Και όμως το έκανα!».

Από την αρχή ήσουν αρνητική; 
«Οταν μου το είπε ο Ανδρέας Γεωργίου του είπα: “Δεν πας καλά! Θα πηγαινοέρχομαι στην Κύπρο και θα ζω με την αγωνία αν θα πετάξει το αεροπλάνο την Τετάρτη για να κάνω παράσταση;”. Μου είπε να το ξανασκεφτώ και αναρωτήθηκα μήπως είναι το γραφτό μου…».

Τι σε έκανε και άλλαξες γνώμη; 
«Είχα εχέγγυα ότι αυτή τη δουλειά θα την πληρωθούμε και δεν θα βαρέσουμε κανόνι. Ακόμη μου διασφάλισε ότι το κείμενό μου θα το κάνει η Βάνα Δημητρίου την οποία γνώριζα και εκτιμούσα. Χρόνια “φλερτάραμε” για μια συνεργασία. Με είχαν διασφαλίσει καλλιτεχνικά και οικονομικά».

Τι να περιμένουν οι τηλεθεατές να δουν στον τρίτο κύκλο του «Μπρούσκο»; 
«Ηδη από το φινάλε έχουν συμβεί τόσα πολλά πράγματα που δεν υπάρχει περίπτωση αυτοί οι άνθρωποι να βρουν την ηρεμία τους. Πόσο μάλλον τώρα που μπαίνουν καινούρια πρόσωπα αλλά ανοίγονται κι άλλες ιστορίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes