«Κονταροχτυπιούνται» Nova - OTE TV για 790.000 συνδρομητές - ALLGRSERIES - TV NEWS

5 Αυγούστου 2014

«Κονταροχτυπιούνται» Nova - OTE TV για 790.000 συνδρομητές

Εκρηκτική άνοδο καταγράφει τον τελευταίο χρόνο η συνδρομητική βάση των δύο εταιρειών του κλάδου που παρέχουν υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης καθώς οι Ελληνες καταναλωτές εκμεταλλεύονται τις ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές των συνδυαστικών πακέτων που προσφέρουν σταθερή τηλεφωνία, internet και συνδρομητική τηλεόραση.

Χθες, ο ΟΤΕ ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τους 300.000 συνδρομητές, με τη NOVA να έχει τους υπόλοιπους 490.000.


Δεν είναι τυχαίο ότι η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην ελληνική αγορά ανέβηκε από το 11% το 2011 -χρονιά που μπήκε στην αγορά και το ΟΤΕ TV- στο 18% πέρυσι, ενώ το 2014 αναμένεται να ξεπεράσει το 22%. Η οικιακή ποιοτική ψυχαγωγία και η επικοινωνία σε προσιτή τιμή φαίνεται να είναι αυτή που κερδίζει τους καταναλωτές. Η υπηρεσία 3play είναι αυτή που οδηγεί τις εξελίξεις στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών και της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς παρά την οικονομική κρίση, και πολύ πριν από όλες τις προβλέψεις, η διείσδυσή της έχει ήδη ξεπεράσει το 20%.


Η διείσδυση στις μεσογειακές χώρες φτάνει το 25% και στην υπόλοιπη Ευρώπη ξεπερνά το 50%.
Σύμφωνα με την έκθεση της ΕΕΤΤ για το διάστημα Ιουνίου 2012 - Ιουνίου 2013, η πορεία του 3play δείχνει ότι αυτό θα είναι το προϊόν που θα κρίνει τις εξελίξεις στον κλάδο. Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, οι συνδρομητές 3play τον Ιούνιο του 2012 ήταν 125.214 και τον Ιούνιο του 2013 έφταναν τους 152.712.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι τα περιθώρια ανάπτυξης είναι ιδιαίτερα μεγάλα και για τον λόγο αυτό ο ΟΤΕ έχει καταθέσει προσφορά για την εξαγορά της Nova με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού ενιαίου παρόχου στη συνδρομητική τηλεόραση.


Ο ΟΤΕ Τους 300.000 συνδρομητές ξεπέρασε ο ΟΤΕ ΤV, ενισχύοντας παράλληλα την άνοδο της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.


Ο ανταγωνισμός στην αγορά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα έντονος, με τον Οργανισμό να ανακοινώνει ότι μόνο την τελευταία τηλεοπτική σεζόν η συνδρομητική βάση του OTE ΤV ενισχύθηκε κατά 100.000.


«Σήμερα, τα τηλεοπτικά πακέτα του ΟΤΕ TV είναι διαθέσιμα σε περισσότερα από 300 χιλιάδες νοικοκυριά, που απολαμβάνουν ποιοτική συνδρομητική τηλεόραση στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.


Η δυναμική αυτή πορεία αναμένεται να συνεχιστεί, τονώνοντας τη συνδρομητική τηλεόραση, που στη χώρα μας έχει ακόμη σημαντικά περιθώρια ανόδου», δήλωσε σχετικά ο γενικός εκτελεστικός διευθυντής του Ομίλου ΟΤΕ, Ζαχαρίας Πιπερίδης.


«Ο ΟΤΕ TV θα συνεχίζει να εμπλουτίζει το πρόγραμμά του, προσφέροντας ποιοτική ψυχαγωγία και μοναδικό περιεχόμενο σε ανταγωνιστικές τιμές στους συνδρομητές του», καταλήγει η ανακοίνωση του ΟΤΕ.


Η Nova Η Νova έχει εξαγοραστεί από τη Forthnet και εκτός από τη συνδρομητική τηλεόραση προσφέρει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικού ίντερνετ.


Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, οι συνδρομητές 3play έχουν πλέον ξεπεράσει τους 670 χιλιάδες, με τη Forthnet και την υπηρεσία Nova 3Play να έχει τη μερίδα του λέοντος, αφού φαίνεται να ξεπερνάει τους 350 χιλιάδες συνδρομητές. Αντίστοιχα για τη συνδρομητική τηλεόραση, τα νούμερα της Forthnet φαίνεται να προσεγγίζουν τους 490.000 συνδρομές.


Επίσης, διαθέτει περίπου 130 καταστήματα σε 60 πόλεις της χώρας και εξυπηρετεί 20.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και περίπου 1.000.000 οικιακούς καταναλωτές, από τους οποίους περισσότεροι από 250.000 απολαμβάνουν υπηρεσίες Nova 3Play (δηλαδή συνδρομητική τηλεόραση, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ).


Η στροφή προς τις υπηρεσίες triple play (τηλεφωνία, Ιντερνετ, τηλεόραση) αποτελεί διεθνή τάση, κάτι που φαίνεται ότι είχε διαβλέψει η Forthnet, η οποία παρά τον μεγάλο δανεισμό της κατάφερε να μετατραπεί σε... πολύφερνη νύφη.


Σε ανοδική πορεία


Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην ελληνική ΑΓΟΡΆανέβηκε από το 11% το 2011 -χρονιά που μπήκε στην αγορά και το ΟΤΕ TV- στο 18% πέρυσι, ενώ το 2014 αναμένεται να ξεπεράσει το 22%.


Η υπηρεσία 3play


Η υπηρεσία 3play είναι αυτή που οδηγεί τις εξελίξεις στους κλάδους των  τηλεπικοινωνιών και της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς παρά την οικονομική κρίση, και πολύ πριν από όλες τις προβλέψεις, η διείσδυσή της έχει ήδη ξεπεράσει το 20%.


«Σκληρή» μάχη για τη συνδρομητική


«Πολύφερνη νύφη» η Forthnet λόγω Nova


Σκληρή μάχη έχει ξεσπάσει για τη διεκδίκηση 

της Nova, η οποία αποτελεί και τον πρώτο «παίκτη» συνδρομητικής τηλεόρασης στην χώρα μας.
Στις αρχές Ιουλίου, ο ΟΤΕ υπέβαλε στη Forthnet μη δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της Nova ύψους περίπου 250 έως 300 εκατ. ευρώ. Το εύρος του τιμήματος προσαρμόζεται ανάλογα με τα ταμειακά διαθέσιμα και τις δανειακές υποχρεώσεις (debt free/Cash freebasis) της εξαγοραζόμενης δραστηριότητας, και στην περίπτωση που επέλθει συμφωνία θα τελεί υπό την έγκριση των αρμόδιων αρχών.


Η Nova δεν έχει προσελκύσει μόνο το ενδιαφέρον του ΟΤΕ. Η εταιρεία έχει μπει και στο «στόχαστρο της Vodafone και της Wind, που ήδη κατέχουν μαζί σχεδόν το 40% των μετοχών της Forthnet. Οι Vodafone και Wind, συντονίζοντας τις κινήσεις τους, θέλουν να ασκήσουν μεγαλύτερη πίεση στην Emirates International Telecommunications, ώστε να αποκτήσουν τον έλεγχο της Forthnet, αλλά και να αντιμετωπίσουν ως ίσος προς ίσο τον ΟΤΕ στη σταθερή τηλεφωνία αλλά και τη συνδρομητική τηλεόραση.


Το ενδεχόμενο μελλοντικής μετοχικής σύμπραξης ανάμεσα στη Vodafone και τη Wind με τη Forthnet, τη Nova και την Hellas On Line στον έλεγχό τους θα δημιουργούσε αυτομάτως ένα αντίπαλο δέος στον ΟΤΕ και αυτός φαίνεται να είναι ο λόγος για τον οποίο ο ΟΤΕ προχώρησε στην κατάθεση μη δεσμευτικής προσφοράς, η οποία μάλιστα εάν καταλήξει σε συμφωνία θα τον καταστήσει μοναδικό παίχτη στη συνδρομητική τηλεόραση.


 Μαρίας Μόσχου/Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes