«Σπίτι μου σπιτάκι μου»: Το trailer της νέας εκπομπής του Alpha - ALLGRSERIES - TV NEWS

13 Σεπτεμβρίου 2014

«Σπίτι μου σπιτάκι μου»: Το trailer της νέας εκπομπής του Alpha

Το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου θα κάνει πρεμιέρα στον Alpha η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου με τη νέα της εκπομπή που θα έχει τίτλο «Σπίτι μου σπιτάκι μου».

Η εκπομπή θα προβάλλεται κάθε Σαββατοκύριακο πρωί στη θέση του «Μες στην Καλή χαρά». Μαζί της θα είναι ο Παύλος Σταματόπουλος, ο Αντώνης Λουδάρος, ο Νίκος Αναδιώτης και η Όλγα Τσαουσέλου.

Στo trailer που μόλις κυκλοφόρησε, η παρουσιάστρια, φορώντας ένα λευκό σορτς και ένα λευκό T-shirt, ανεβαίνει πάνω σε ένα τραμπολίνο και αρχίζει να πετάει ψηλά, στη συνέχεια εμφανίζονται σιγά σιγά και τα υπόλοιπα μέλη της εκπομπής, ενώ το trailer κλείνει με όλους μαζί ξαπλωμένους πάνω στο τραμπολίνο να γελούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes