«Δικαίωση»: Ποιο θα είναι το φινάλε της σειράς; - ALLGRSERIES - TV NEWS

18 Μαΐου 2015

«Δικαίωση»: Ποιο θα είναι το φινάλε της σειράς;

Η δραματική σειρά του μεγάλου καναλιού, «Δικαίωση», θα ρίξει οριστικά αυλαία την 1η Ιουλίου; Ποιο θα είναι το φινάλε της σειράς;

Για το ποιο θα είναι το φινάλε της σειράς γράφονται και λέγονται πολλά. Σύμφωνα με το Tvzapping, η Βάλια που θα ζήσει μία πολύ μεγάλη αισθηματική ψυχολογική περιπέτεια, την οποία έχει στήσει η Έλλη, δεν θα αντεπίθεση που θα υποστεί κι αποκαλύψεις που έρχονται η μία , στείλουν τη Βάλια στο ψυχιατρείο. Αυτό που θα μείνει για το φινάλε θα είναι ένα φάντασμα του εαυτού της και του λαμπρού παρελθόντος της. 

Αυτή θα είναι η δικαίωση της Έλλης, η απλώς να εκδικηθεί τη Βάλια γιατί της στέρησε τον πατέρα της αλλά και τη δική της παρουσία ως μητέρα. Αν ήθελε απλώς εκδίκηση, είχε πολλούς τρόπους και πολλές ευκαιρίες να τη σκοτώσει. Ήθελε μόνο να δικαιωθεί , να την κάνει να ζήσει την απόλυτη ψυχική εξαθλίωση, να της γίνει απαραίτητη, να εξαρτάται από αυτή και μόνο από αυτή.

Ο Δημήτρης Αρβανίτης δίνει την δική του εκδοχή του φινάλε αφού είναι και ο μοναδικός που το ξέρει. «Δεν θα απαντήσω, θα πω όμως τι έχω κάνει για το φετινό φινάλε για τους φίλους σου τους δημοσιογράφους, για να μη γράφουν ό,τι τους κατεβαίνει στο κεφάλι: Ο μόνος άνθρωπος πάνω στον πλανήτη που ξέρει -και εύχομαι να μην πάθω τίποτα- τις σκηνές του φινάλε είμαι εγώ. Δεν τις έγραψα σε χαρτί και δεν τις έδωσα σε κανέναν. Και γι' αυτό την σκηνή του φινάλε την έχω γράψει μόνος μου. Έδωσα ένα στοίχημα με τον εαυτό μου. Αυτή τη φορά κανένας δεν θα μάθει το φινάλε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes