Γιώργος Λιάγκας: Τα δάκρυα μιλώντας για τα παιδιά του! - ALLGRSERIES - TV NEWS

28 Μαΐου 2015

Γιώργος Λιάγκας: Τα δάκρυα μιλώντας για τα παιδιά του!

Ο Γιώργος Λιάγκας μιλώντας για τα παιδιά του, αποκάλυψε πως κλαίει καθημερινά όταν θα βλέπει.

Καλεσμένος στην εκπομπή «Αργά» στο Action 24, εξομολογήθηκε συγκινημένος «Δε περίμενα ότι θα μου προσφέρει τέτοια ευτυχία να βλέπω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν... Καλό κλάμα! Δε θα κλάψω ποτέ αν αποτύχω επαγγελματικά... Κλαίω στον τρόμο μη πάθουν κάτι τα παιδιά μου... μου βγήκε ένα φίλτρο πατρότητος που ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι εμένα χώρισαν οι γονείς μου, είχα για χρόνια κακή σχέση με τη μάνα μου, που μου βγήκε πολύ έντονα, δε το περίμενα...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes