Γιώργος Μαζωνάκης: "Δεν γούσταρα να κάνω το THE VOICE" - ALLGRSERIES - TV NEWS

24 Μαΐου 2015

Γιώργος Μαζωνάκης: "Δεν γούσταρα να κάνω το THE VOICE"

Σε συνέντευξή που παραχώρησε στο περιοδικό «YOU» και τη Τζώρτζια Συρίχα, ο Γιώργος Μαζωνάκης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο «The Voice», αποκαλύπτοντας πως του είχε γίνει πρόταση να είναι ένας από τους κριτές του talent show του ANT1.

Πώς σου φαίνεται το «The Voice»;

«Δεν το έχω παρακολουθήσει, το έχω δει σε ζάπινγκ. Είναι φίλοι μου οι συνάδελφοι που είναι εκεί και μιλάμε, ανήκει και στον όμιλο ΑΝΤ1 όπως και η θυγατρική εταιρεία Heaven που είμαι εγώ, αλλά μέχρι εκεί, τίποτα άλλο».

Αν σου έλεγαν να πας κριτής;

«Μου το είχαν προτείνει πριν από δύο χρόνια και δεν δέχτηκα. Αυτό δεν ξέρω πώς το είδαν κάποιοι δημοσιογράφοι και είπαν τότε ότι αρνήθηκα... Όταν μου έγινε εμένα η πρόταση εκείνη την περίοδο καιγόταν το σύμπαν γύρω μου με 500 δουλειές πρώτον, και δεύτερον, αν είχα την ανάγκη να το κάνω θα το έκανα, αλλά δεν γούσταρα. Τώρα αν θα συμβεί του χρόνου ή του παραχρόνου δεν ξέρω να σου πω αυτήν τη στιγμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes