Δήμος Βερύκιος: «Με τον Νίκο Χατζηνικολάου στον Alpha τα πηγαίναµε όπως ο σκύλος µε τη γάτα» - ALLGRSERIES - TV NEWS

24 Σεπτεμβρίου 2015

Δήμος Βερύκιος: «Με τον Νίκο Χατζηνικολάου στον Alpha τα πηγαίναµε όπως ο σκύλος µε τη γάτα»

Για την... τάση που έχει να καταγγέλλει και να τα βάζει με όλους και όλα μιλάει ο Δήμος Βερύκιος στην real, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά την έντονη σχέση που είχε με τον Νίκο Χατζηνικολάου όταν ο τελευταίος ανήκε στα στελέχη του Alpha.

Όλα αυτά τα χρόνια εκφράζεστε ελεύθερα και µοιάζετε να µη βάζετε νερό στο κρασί σας. Σας έχει κοστίσει;

«Μόνο πληρώνω, δεν... πληρώνοµαι (σ.σ.: γελάει)! Όχι, δεν έχω παράπονο. Είναι αλήθεια ότι κατά καιρούς έχω ταλαιπωρηθεί εξαιτίας του χαρακτήρα µου καθώς δεν κάθοµαι ήσυχα και τη σύγκρουση την έχω στο αίµα µου, µε αποτέλεσµα να µε στέλνουν σε «τηλεοπτική εξορία»... Το γεννάει η κούτρα µου. Κάθε φορά επιδιώκω σύγκρουση µε τους ισχυρούς για να δοκιµάσω τις δυνάµεις µου. Όµως, δεν επιτυγχάνεται πάντα ο στόχος µου. Και µια που µε βρίσκετε σε στιγµή χαλάρωσης, να σας εξοµολογηθώ ότι µε τον Νίκο Χατζηνικολάου στον Alpha τα πηγαίναµε όπως ο σκύλος µε τη γάτα... Οφείλω, όµως, να παραδεχτώ δηµοσίως ότι ενώ τον τσίγκλαγα και ενώ είχε τη δυνατότητα να µε στείλει σπίτι µου, εκείνος µε είχε στα όπα-όπα και πρώτη µούρη στο τηλεοπτικό... Καβούρι κάθε φορά που του έφερνα φρέσκια, σπαρταριστή είδηση. Πόσοι και πόσοι καλλιτέχνες µε κυνηγάνε ακόµη -δέκα χρόνια µετά- γιατί από το δελτίο του Alpha µε τον Νίκο Χατζηνικολάου τούς είχαµε ντύσει στο χακί µέσα σε µια νύχτα!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes