Βαΐτσου για «Μπρούσκο»: «Θα είναι καλύτερα για τον κόσμο που η σειρά θα προβάλλεται στην prime time» - ALLGRSERIES - TV NEWS

13 Σεπτεμβρίου 2015

Βαΐτσου για «Μπρούσκο»: «Θα είναι καλύτερα για τον κόσμο που η σειρά θα προβάλλεται στην prime time»

Η Ελένη Βαΐτσου σε συνέντευξή της στον «Τηλεθεατή» μίλησε για την επιτυχία του «Μπρούσκο» και την μεταφορά του στην prime time ζώνη.

Η σειρά μεταφέρεται πια στην prime time ζώνη. Σε χαροποιεί ότι η τόσο μεγάλη επιτυχία της έχει οδηγήσει το κανάλι να την εμπιστευθεί ίσως στην πιο ανταγωνιστική του ζώνη;
«Ναι. Σίγουρα είναι πολύ ωραίο. Εμένα ουσιαστικά στη δουλειά μου δεν με επηρεάζει. Θα συνεχίσω να δουλεύω το ίδιο. Δεν έπαιζε ρόλο τι ώρα προβάλλομαι. Χαίρομαι που θα βολέψει τον κόσμο, όσοι δηλαδή τύχαινε να βλέπουν τη σειρά στο internet επειδή δούλευαν το απόγευμα και δεν μπορούσαν να την παρακολουθούν στην τηλεόραση. Οπότε πιστεύω ότι θα πάει ακόμα καλύτερα και χαίρομαι γι' αυτό».

Που σημαίνει δεν αλλάζει κάτι στα δεδομένα της σειράς.
«Θα δοθεί βάρος σε καλύτερα γυρίσματα σε εξωτερικούς χώρους. Θα γεμίσει η σειρά πιο πολλές εικόνες. Θα είναι πιο εντυπωσιακή. Δεν θα έχει να ζηλέψει σε τίποτα μια εβδομαδιαία σειρά».

Δύο χρόνια πια στο «Μπρούσκο» . Είσαι ένα από τα πιο αγαπητά πρόσωπα της σειράς και νομίζω ότι αυτό φαίνεται και στον τρόπο με τον οποίο σε προσεγγίζει το κοινό. Έχουν αλλάξει πράγματα μέσα σου;
«Σίγουρα έχουν αλλάξει κάποια πράγματα, αλλά απλώς δεν τα συνειδητοποιώ. Έχω συνηθίσει το ότι μου μιλά ο κόσμος στο δρόμο, ότι με σταματούν και βγάζουν φωτογραφίες. Στην αρχή ήταν λίγο παράξενο και διαφορετικό. Όσον αφορά τη συμπεριφορά μου, τις συνήθειές μου, το χαρακτήρα μου, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Δεν είμαι είκοσι χρόνων κοριτσάκι, αλλά μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα, οπότε δεν με παρέσυρε η αναγνωρισιμότητα. Είχα ισορροπία, γιατί ήμουν σε μια ηλικία που τα είχα βρει με τον εαυτό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes