Βαγγέλης Περρής: Ποια εκπομπή πιστεύει πολύ τη φετινή σεζόν; - ALLGRSERIES - TV NEWS

8 Οκτωβρίου 2015

Βαγγέλης Περρής: Ποια εκπομπή πιστεύει πολύ τη φετινή σεζόν;

Ο Βαγγέλης Περρής στην τελευταία του συνέντευξη, μίλησε για όλα τα τηλεοπτικά πρόσωπα και τη νέα σεζόν. Αναφορικά με το «Όλα» και αν θα γίνει η εκπομπή με τον Θέμο Αναστασιάδη, δήλωσε: «Όλα αυτά τα πράγματα δεν τα χειρίζομαι εγώ οπότε η κατάσταση είναι τόσο επισφαλής, που δεν μπορούμε να πούμε τίποτα».

Πώς έγινε το προξενιό με το Δημήτρη Ουγγαρέζο; «Με φλέρταρε δεν μπορείς να φανταστείς. Ενέδωσα κι εγώ. Έστω και Ουγγαρέζος καλός είναι», απάντησε με χιούμορ. «Η Μαίρη είναι το πιο ήρεμο και κατασταλαγμένο πλάσμα που έχω δει τον τελευταίο καιρό. Σε κάτι πρόβες που έχουμε κάνει, έχουν μαζί κάτι που το βρίσκεις δύσκολο. Τα υπόλοιπα είναι δικό μας θέμα», εξήγησε για την επικείμενη επιτυχία της εκπομπής, της οποίας έχει αναλάβει την αρχισυνταξία. Τι διαφορετικό θα έχει όμως; «Θέλουμε ένα πρόγραμμα το οποίο θα ταιριάζει στους παρουσιαστές. Δεν επιδιώκουμε το καινούριο. Πάμε να κάνουμε μία εκπομπή που να ταιριάζει στα παιδιά». Όταν ρωτήθηκε δε για το όνομα της εκπομπής, δήλωσε με χιούμορ πως θα είναι «Καλησπερούδια».

Για την ατάκα του Ουγγαρέζου «Δεν έχω πρόβλημα με τους καλεσμένους, μην έρθει ο Αρανούτογλου όμως», ο Βαγγέλης Περρής εξήγησε:«Θα πρέπει πρώτα να πάει εκείνος, το θεωρεί ότι στον παλιό θα πρέπει πρώτα να καταθέσεις τα διαπιστευτήρια σου και μετά να τον καλέσεις. Από αυτή την άποψη το είπε. Όταν με το καλό ξεκινήσουν τα «Καρντάσιανς» οσονούπω. Όταν η δημοσιογράφος, του επεσήμανε πως δεν θα γίνουν τα Καρντάσιανς, απάντησε με τον μοναδικό του τρόπο: «Ιιιι με πλήγωσες γιατί μου το είπες αυτό; Μη μου το κάνεις! Σταμάτα, είναι ψέμα. Είναι ένας εφιάλτης. Δεν μπορεί, δεν μπορεί και πως θα είναι τόσο χαρούμενη η Μαρία Μπεκατώρου;»

Απέναντι τους θα βρίσκεται η Τατιάνα Στεφανίδου. Αναφορικά με αυτό τον ανταγωνισμό, ο Βαγγέλης Περρής σχολίασε: «Η Τατιάνα πάει πάρα πολύ καλά και μου αρέσει και πολύ η εκπομπή της. Πιστεύω πολύ στην Τατιάνα. Δεν πιστεύω τώρα, πάντα πίστευα. Θεωρώ ότι είναι από τους παρουσιαστές που μου αρέσουν, που ασχολούνται με την εκπομπή, τα δίνουν όλα, δεν αφήνουν δευτερόλεπτο χωρίς να το έχει επιμεληθεί και αυτοί οι τύποι εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ και φέτος νομίζω ότι δείχνει τις ικανότητες της» .

Όταν η συζήτηση πέρασε στην Κατερίνα Καινούργιου και την φημολογούμενη συνεργασία που θα είχε με τον Πέτρο Κωστόπουλο, ο γνωστός δημοσιογράφος δήλωσε: «Δεν μου ταίριαζε ο Πέτρος Κωστόπουλος για απογευματινή ζώνη. Για βραδινές εκπομπές είναι πάρα πολύ καλός και οι συνεντεύξεις που έκανε ήταν από τις πιο καλές και χαλαρωτικές στιγμές της τηλεόρασης».

Για το δίδυμο Νίκου Μουτσινά–Μαρίας Μπεκατώρου στο «Πρωινό Σου Κου», δήλωσε με σιγουριά: «Μια χαρά θα τα πάνε. Αφήνουν τον χώρο που χρειάζονται για να μην σε καταπιέζουν». «Τη Ντορέττα τη θεωρώ πολύ καλή παρουσιάστρια, με πολλές δυνατότητες. Το “Καλημερούδια” μου φαίνεται παλιομοδίτικο ως τίτλος και δεν δένει καθόλου με την παρουσιάστρια», ανέφερε στην κάμερα του «Με το καλημέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes