Μάρκος Σεφερλής: "Οι συνεντεύξεις θα είναι πιο αστείες" - ALLGRSERIES - TV NEWS

10 Αυγούστου 2014

Μάρκος Σεφερλής: "Οι συνεντεύξεις θα είναι πιο αστείες"

Συνέντευξη παραχώρησε σε τηλεοπτικό περιοδικό ο κωμικός, Μάρκος Σεφερλής.

Συγκριμένα, ο ηθοποιός ρωτήθηκε για το πως του φαίνεται ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά στο πρωινό του Ant1, για τις ετοιμασίες που γίνονται για το "νέο" πρωινό του Mega, και για το πως θα τα καταφέρνει στις συνεντεύξεις, καθώς, δεν είναι δημοσιογράφος, αυτός απάντησε πως προσπαθήσει να κάνει τις συνεντεύξεις πιο αστείες, με τελικό αποτέλεσμα όμως, να βγαίνει η είδηση, αλλά και για την συμμετοχή της συζύγου του, στην εκπομπή.

Αναλυτικά:

Για το πρωινό Λίαγκα-Σκορδα στον Ant1

«Κοίτα, το προϊόν που παρουσιάζουν η Φαίη και ο Γιώργος είναι δοκιμασμένο, το κάνουν πολλά χρόνια και πολύ καλά, γι' αυτό και είναι και οι δύο εκεί που είναι. Αν δεν το έκαναν καλά, θα είχαν αντικατασταθεί, το βλέπουμε αυτό στα κανάλια χρόνια τώρα. Εμένα δεν με αγχώνει το γεγονός αυτό, γιατί δεν θα πάω να κάνω το ίδιο, ούτως ή άλλως δεν μπορώ κιόλας να κάνω το ίδιο, δεν το ξέρω καν αυτό που κάνουν εκείνοι. Οπότε δεν μπαίνω σε σύγκριση ποιο απ' τα δύο ίδια πράγματα είναι καλύτερο. Εγώ θα πάω να κάνω κάτι άλλο. Αν αυτό αρέσει στον κόσμο και το προτιμήσει, μεγάλη μου χαρά». 


Σε τι φάση είστε τώρα με την εκπομπή;

«Είμαστε σε φάση που φτιάχνουμε το κόνσεπτ της εκπομπής. Πρωταρχικός μου στόχος ήταν να φτιαχτεί πρώτα η εκπομπή και μετά να δούμε τι ανάγκες έχουμε. Δηλαδή δεν ήθελα να βιαστούμε να κλείσουμε κάποιους ανθρώπους, έτσι για να τους κλείσουμε, και μετά να μην έχουμε τι να τους κάνουμε. Ή να φανεί ότι χρειαζόμαστε κάποιους άλλους. Τους είπα από την αρχή ότι εγώ θέλω να βρούμε τι ακριβώς είναι αυτό που θέλουμε να παρουσιάσουμε στον κόσμο και να το επανδρώσουμε με στελέχη ικανά να υπηρετήσουν αυτό το πρότζεκτ. Και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό, από το να πούμε ότι έχουμε πέντε ανθρώπους και παμένα φτιάξουμε μια εκπομπή πάνω σε αυτούς, θα βγει μια απάτα ίδια».


Η σύζυγος σου, Έλενα Τσαβαλιά, θα είναι τελικά στην εκπομπή;

«Ναι, η Έλενα θα είναι μαζί μας, την πρότεινα εγώ στο κανάλι, όχι όμως ως συμπαρουσιάστριά μου, αλλά ως μέλος της ομάδας. Δηλαδή δεν πάμε να κάνουμε το ζευγάρι που βγαίνει απέναντι σε ένα άλλο ζευγάρι. Δεν ήθελε και το Mega κάτι τέτοιο. Ολοι εκεί θα έχουμε τον ρόλο μας, τον χρόνο μας και όλοι θα μπορούμε να μιλάμε. Ακριβώς όπως κάνω και στις παρέες μου, που περνάμε καλά, γελάμε, μιλάμε όλοι, απλά από μένα περιμένουν να πω την ατάκα. Κάτι τέτοιο θα γίνεται κι εκεί. Το θέμα είναι όμως τι θα λέμε. Πάμε να φύγουμε λίγο από τα καθιερωμένα, να πούμε καινούρια πράγματα, να μεταδώσουμε ένα πιο αισιόδοξο πνεύμα το πρωί, ότι ξεκινάει η μέρα μας και θέλουμε να συνεχιστεί έτσι χαρούμενα και ωραία. Δεν έχουμε σκοπό να θίξουμε και να χλευάσουμε κανέναν. Είμαστε στον ίδιο χώρο με όλους τους καλλιτέχνες που βλέπουμε και στα περιοδικά. Μπορούμε να πούμε οποιαδήποτε είδηση με πολύ ωραίο τρόπο, να κάνουμε και την πλάκα μας, να σαρκάσουμε αυτό που διαβάζουμε, αλλά όχι με εμπάθεια, με εμμονή, γιατί θα τον δούμε και την άλλη μέρα μπροστά μας. Αλλά πέρα απ' αυτό, όχι από φόβο, δεν υπάρχει λόγος να έχεις να πεις για όλους κάτι. Δεν μπορεί να είμαστε εμείς οι τέλειοι και όλοι άλλοι οι σκάρτοι».

Με τις συνεντεύξεις τι θα κάνεις;


«Αυτό είναι το μεμπτό μου σημείο, που βιάστηκαν κάποιοι να πουν ότι ο Σεφερλής δεν είναι δημοσιογράφος και πώς θα κάνει τις συνεντεύξεις. Εγώ θα προσπαθήσω να κάνω άλλου είδους συνεντεύξεις, πιο παιχνιδιάρικες, πιο αστείες, να βγουν οι ειδήσεις που θέλουμε απ' τον καθένα αλλά με άλλο τρόπο, πιο διασκεδαστικό. Νομίζω ότι είναι κάτι που θα αρέσει και στους καλεσμένους. Και το λέω αυτό επειδή έχω πάει σε πάρα πολλές εκπομπές και προσωπικά δεν μου άρεσε αυτό το στήσιμο σε μια πολυθρόνα, τύπου ανάκριση, να απαντάω σε ερωτήσεις όπου πολλές φορές οι παρουσιαστές ήθελαν να πάει το θέμα κάπου συγκεκριμένα και έπρεπε εγώ να παίξω αυτό το παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes