Σαμάνθα Αποστολοπούλου: Η selfie με την ποδοσφαιρική ομάδα της Ξάνθης! - ALLGRSERIES - TV NEWS

22 Μαΐου 2015

Σαμάνθα Αποστολοπούλου: Η selfie με την ποδοσφαιρική ομάδα της Ξάνθης!

Η blogger, Σαμάνθα Αποστολοπούλου, που αρθρογραφεί στο queen.gr κυρίως για mediaκά, gossip αλλά και κοσμικά θέματα, θέλησε να μοιραστεί μία selfie που έβγαλε με την ποδοσφαιρική ομάδα της Ξάνθης.

Το μέσο της για να εξασφαλίσει την παραπάνω φωτογραφία ήταν ο βραζιλιάνος, Σίλβα Κλέιτον. Η Σαμάνθα όπως η ίδια αποκαλύπτει συνάντησε σύσσωμη την Ακριτική ομάδα σε καφέ της Αθήνας.

Δείτε τι έγραψε η ίδια στο site:

«Χθες το απόγευμα ήμουν στην Γλυφάδα και είδα από μακριά κάποιον που έμοιαζε κάπως με τον Cleyton Silva και τον πήρα τηλέφωνο να του το πω γνωρίζοντας πως βρίσκεται στην Ξάνθη και μου είπε μακάρι να ήμουν εγώ μιας και ήμουν στα λημέρια του.

Σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο στις 11 και μου είπε αν και δεν ήμουν εγώ χθες θα με δεις σήμερα γιατί είμαστε με την ομάδα όλη καθοδόν για Κηφισιά στα δικά σου λημέρια.

Και με αυτά και με αυτά πήγα αμέσως να τον συναντήσω στο αγαπημένο μας στέκι το Amos cafe όπου έβλεπα να περνάνε καμιά 20αριά άτομα με κόκκινες εμφανίσεις. 

Κάτσαμε λίγο για ένα γρήγορο καφέ και λίγο πριν φύγουν στις 1 βγάλαμε αυτές τις 2 Selfie με όλα τα παιδιά της Ξάνθης». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes