«Σπίτι μου σπιτάκι μου»: Τι θα δούμε το Σάββατο 23/5 και Κυριακή 24/5; - ALLGRSERIES - TV NEWS

22 Μαΐου 2015

«Σπίτι μου σπιτάκι μου»: Τι θα δούμε το Σάββατο 23/5 και Κυριακή 24/5;

Τι θα δούμε το Σάββατο 23/5 και Κυριακή 24/5 στην πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, «Σπίτι μου σπιτάκι μου»;

Το Σάββατο 23 Μαΐου η εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου» υποδέχεται την ηθοποιό Παναγιώτα Βλαντή για μία ξεχωριστή συνέντευξη αλλά και πολλές εκπλήξεις. 

Ο επίτιμος πρόεδρος του OGAE Γιώργος Οικονόμου σχολιάζει το μεγάλο τελικό της Eurovision λίγο πριν η Μαρία Έλενα Κυριάκου διαγωνιστεί και διεκδικήσει την πρωτιά στη Βιέννη! 

Ακόμα, ο Γιώργος Μανίκας έρχεται στην παρέα μας, μιλάει για τις επαγγελματικές του επιλογές αλλά και την προσωπική του ζωή. 

Η Έλλη Γελεβασάκη παρουσιάζει τα μαγιό του καλοκαιριού και μιλάει για τη μόδα που θα κυριαρχήσει στις φετινές μας εξορμήσεις στην παραλία. 

Με ποιο τρόπο μπορούμε να κατανοήσουμε τον εαυτό μας, να βάλουμε προτεραιότητες στη ζωή μας και να παραμείνουμε αφοσιωμένοι στους στόχους μας; O Life Coach Δημήτρης Τσέλιος έχει όλες τις απαντήσεις για να ζήσουμε μία πιο ευτυχισμένη ζωή. 

Επικαιρότητα, ζωντανές συνδέσεις, πλούσια δώρα, παιχνίδια και θέματα για όλη την οικογένεια θα μας φτιάξουν το Σαββατοκύριακο από νωρίς! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes