Αργύρης Αγγέλου: «Εγώ είμαι από τους πρώτους που διάβασε το σενάριο της Εθνικής Ελλάδος και…»! - ALLGRSERIES - TV NEWS

24 Σεπτεμβρίου 2015

Αργύρης Αγγέλου: «Εγώ είμαι από τους πρώτους που διάβασε το σενάριο της Εθνικής Ελλάδος και…»!

Η ηθοποιός μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής, «Με το καλημέρα» στο E TV, αποκάλυψε πως διάβασε πρώτος το σενάριο της Εθνικής Ελλάδος μιας και είναι φίλοι με τον Γιώργο Καπουτζίδη

«Εγώ είμαι από τους πρώτους που διάβασε το σενάριο της Εθνικής Ελλάδος και είμαι και από τους πρώτους που ήξερα την ιδέα, όταν ακόμα ο Γιώργος το σκεφτόταν για ταινία. Δεν τέθηκε ποτέ θέμα να είμαι. Όταν δύο άνθρωποι γνωρίζονται τόσο καλά, έχουν δουλέψει τόσο όμορφα κι έχουν επικοινωνήσει τόσο πολύ, από τη μεριά μου νιώθω ευλογημένος που έχω συμμετάσχει σε δύο υπέροχες δουλειές και από την άλλη θα ήμουν ο πιο αχάριστος άνθρωπος του κόσμου να διαπραγματευόμουν μέσα μου το αν έπρεπε να είμαι και στην Εθνική Ελλάδος ή όχι. Το στήριξα, το διάβασα, του είπα τη γνώμη μου, το παρακολούθησα φανατικά και το τελευταίο πράγμα που μου πέρασε από το μυαλό είναι το αν θα είμαι σε αυτή τη δουλειά», δήλωσε ο Αργύρης Αγγέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes