Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Αποχώρησε συνεργάτης λίγο πριν την πρεμιέρα του «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» - Τι συνέβη; - ALLGRSERIES - TV NEWS

24 Σεπτεμβρίου 2015

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Αποχώρησε συνεργάτης λίγο πριν την πρεμιέρα του «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» - Τι συνέβη;

Πριν ακόμα βγει στον αέρα η δεύτερη σεζόν του "Σπίτι μου σπιτάκι μου" ήρθε και η πρώτη αποχώρηση από την εκπομπή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου. Μερικές μέρες πριν από την πρεμιέρα, αποχώρησε από την ομάδα της παρουσιάστριας ο δημοσιογράφος Άρης Λιαπάτης.




Ο δημοσιογράφος που συνεργαζόταν τις δύο προηγούμενες σεζόν με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στον Alpha, όπως γράφει ο Οδυσσέας Μητσόπουλος στη Real, δεν μπόρεσε να ξεπεράσει κάποιες άλυτες διαφορές που είχε με την παρουσιάστρια. 

Το τέλος της συνεργασίας τους, ωστόσο, φαίνεται πως ήρθε σε πολύ φιλικό κλίμα, ενώ ο δημοσιογράφος συζητά ήδη με μια νέα εκπομπή που αναμένεται να ξεκινήσει στο Mega.



πηγή: zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes