Γκολεμά: «Αν ήμουν διευθύντρια σε κανάλι ο Αρναούτογλου δεν θα έκανε εκπομπή» - ALLGRSERIES - TV NEWS

16 Οκτωβρίου 2015

Γκολεμά: «Αν ήμουν διευθύντρια σε κανάλι ο Αρναούτογλου δεν θα έκανε εκπομπή»

Είναι αυστηρή στην πένα και στο λόγο της και το δείχνει συχνά. Συχνά κρίνει τα τηλεοπτικά πρόσωπα, αφού αυτή είναι η δουλειά της και το κάνει χωρίς φόβο.

«Δεν θα ησυχάσω εγώ από αυτό τον άνθρωπο, Παναγία μου. Νομίζω ότι αν ήμουν διευθύντρια σε ένα κανάλι –που δεν θα είμαι ποτέ– δεν θα μπορούσε να κάνει τηλεόραση ο Γρηγόρης! Καταρχήν δεν ξέρει να μιλάει. Υπάρχουν κι άλλες δουλειές, δεν είναι υποτιμητικό, δεν είναι ντε και καλά ότι πρέπει να κάνεις τηλεόραση! Εσύ πιστεύεις ότι όσοι κάνουν τηλεόραση αξίζουν; Δεν υπάρχουν... σπρωγμένοι;» δήλωσε στο You η Ντέπυ Γκολεμά για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και συνέχισε για τα κάστινγκ που κάνουν τα κανάλια: «Για το θεαθήναι! Πολλές φορές νομίζω πως ήδη τον έχουν «κλεισμένο» τον άνθρωπο από πριν. Το μετάνιωσα γιατί άκουσα τόσα πολλά μετά. Με περίμεναν προφανώς όλοι αυτοί οι άνθρωποι όλων αυτών των χρόνων στη γωνία, μου αλλάξανε τα πετρέλαια! Αρρώστησα από όλο αυτό που άκουσα... Με τον Πέτρο Κωστόπουλο... Νομίζω ότι θα ήμασταν ένα τρομερό ζευγάρι αν και χρόνια δεν μιλάει ο ένας στον άλλον!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish!
- Μη προσβάλλετε τη σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

@way2themes